BERLIAN TABUR


Pelbagai berlian tabur di sediakan khas untuk tatapan anda semua. Pastinya memikat hati. Harga yang ditawarkan pasti menjimatkan!!! Liplap2 kan tdg dan pakaian anda dengan kilauan berlian tabur ini….

NATURAL
Image

peket kecil natural 200-300 biji rm5

peket sederhana besar natural rm17

peket/bekas sederhana natural 1300-1500 biji rm17

peket/bekas sederhana warna 1300-1500 biji rm20

1kg=rm240

BERWARNA

Image

5 PILIHAN WARNA IAITU: PINK, HIJAU, BIRU, JINGGA, PURPLE
Image

rm7 200-300 biji
rm20 1300-1500 biji..peket sederhana

oktant bunga raya

1 kuntum = 0.90

12 kuntum= rm10

50 kuntum= rm33

100 kuntum= rm60

500 kuntum=rm290

STOK BARU MASUK!!!

OKTANT BUNGA RAYA KALER: HIJAUTUA, HITAM, HIJAU MUDA, BIRU TUA, PURPLE, BIRU MUDA

1 kuntum = 1.20

12 kuntum= rm14

50 kuntum= rm56

100 kuntum=110

Sebarang pertanyaan atau tempahan/pesanan boleh dibuat dengan sms/tel 017-5590181 atau emel rose_8220@yahoo.com/ym rose_8220.
Very Happy Very Happy Very Happy

CONTOH PENGGUNAAN BATU TABUR/OKTANT BUNGA RAYA/MANIK

HOME

11 Komen di “BERLIAN TABUR”

  1. mybatik2u Says:

    Sala mcmna nk upload gambar byk2 ni sya pnya lambat betullah.

  2. izah Says:

    saya nak tanya batu tabur ni ss12 ker..tahan tak kilatnya..kalo beli sepeket rm5 leh dpt exact 300 biji ker

  3. rosmaria Says:

    he3..biasalah tu..ikut line internet kot…atau program dlm pc or laptop memasing…lambat atau cpt nk upload..sabar je la ye..

  4. rosmaria Says:

    hai izah, saiz biasa yg dipakai di tudung. memang tahan kilat. erm..itu hanyalah ukurannya..selalu mmg dalam 200-300 biji. 🙂

  5. anne Says:

    Salam,
    Sy nk tnya berlian tabur ni berlian tabur korea ke jepun?

  6. neesa Says:

    hai…harga batu tabur tu dah termasuk pos ker???tq

  7. annelis Says:

    salam ros,

    kalo nk beli berlian tabur warna RM20 blh cmpur2 warne x?cmpur lima2 warne skali tau?blh ker?

  8. admin Says:

    saya dh bls ye semua jwpn..kalau ada yg blm mabey terlepas pandang…

  9. AKED TUDUNG Says:

    Salam, berlian tabur nie camner nak lekatkan yer? Guna iron or gam?

    • rosmaria Says:

      salam…
      berlian tabur hanya perlu iron je…gam x boleh ye..

  10. Nina Says:

    Salam…

    berlian tabur nie dari mana ye…..jepun ke korea…..

    tahan lama x kilat dia….

    kalau saya beli peket sederhana RM20…bole x campur2 warna dengan harga RM20 saje….

    kalau bole bagitau saya cepat2 ye….x sabar nak pasang kat tudung…..

    thank you….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: